جاوا اسکریپت در مرورگر شما غیرفعال است یا پشتیبانی نمی شود.

حراجمعه سال 97 (تمام شد )

  • تاریخ نشر : آذر 1, 1397
  • نویسنده : آسمان سنگ

blackfriday , black_friday, بلاک فریدی ,حراجمعه ,جمعه_سیاه

, جمعهسیاه , تخفیف_حراجمعه , کادو_حراجمعه , تخفیف , کادو , تخفیف_در_تخفیف, حراج  , حراج_جمعه , حراج_نوامبر , سنگ ,کانی ,بلور ,کریستال ,معدن

شاید تا بحال  اسم حراجمعه یا همان بلک فرایدی یا جمعه سیاه به گوشتان خورده است. این حراج بزرگ هر سال در چهارمین جمعه ماه نوامبر  و بعد از روز شکرگذاری  برگزار می‌شود و تقریبا در بسیاری از کشورهای اروپایی و حتی آسیایی مثل پاکستان و هند و چین هم برگزار می‌شود. ویژگی جالب این حراج، تخفیف‌های استثنایی و وسوسه‌انگیزی است که برای کالاهای خاص در نظر گرفته می‌شود و معمولا هم طرفداران بسیاری دارد.

امسال ما هم قصد کردیم در این روز محصولات خود را با تخفیف 40 در صد به اجرا بگذاریم . شما می توانید هر کدام از محصولات را که تمایل داشتید خرید کنید و در صورتحساب خود تخفیف 40% را ببینید .

این حراج تا روز جمعه 2/9/98 ادامه دارد و پس از آن محصولات به قیمت قبلی خود بر میگردد .

اگر به نگین ها و سنگهای تراش خورده علاقه دارید اینجا کلیک کنید

برای خرید نمونه های کلکسیونی و تراش نخورده اینجا را ببینید

و برای خرید محصولات مرتبط با شهابسنگ ها این صفحه برای شما مهیا شده است .

امیدواریم از خرید خود لذت ببرید

این حراجی تا ساعت 24 روز جمعه 9/2/97 ادامه داشت و سپس به پایان رسید . 

این حراجی از استقبال خوبی برخوردار شد و کالاهای خریداری شده توسط خریداران محترم  به ترتیب اولویت سفارش دهی ، نهایتا تا پنج شنبه همین هفته برای آنها ارسال خواهد شد .

از همراهی شما سپاسگزاریم .

منتظر حراج بعدی ما باشید 

شرکت آسمان سنگ با بیش از چندین سال سابقه فروش در زمینه خرید سنگ های کلکسیونی ، سنگ‌ های کمیاب و خرید سنگ قیمتی ، شهاب سنگ با  بهترین کیفیت  و با ضمانت اصل بودن به مشتریان خود ارائه می دهد و شما مشتریان عزیز می توانید  برای خرید سنگ های کلکسیونی ، خرید سنگ قیمتی  ، سنگ‌های کمیاب  و شهاب سنگ با مراجعه به شرکت آسمان سنگ،  سنگ های زیبا و اصل تهیه فرمایید.