جاوا اسکریپت در مرورگر شما غیرفعال است یا پشتیبانی نمی شود.

آشنایی با سنگ ماه تولد همه ماه ها

  • تاریخ نشر : آذر 12, 1402
  • نویسنده : آسمان سنگ

سنگ ماه تولد سنگ قیمتی است که ماه تولد یک فرد را نشان می دهد. سنگ های ماه تولد اغلب به عنوان جواهرات و به عنوان آویزه استفاده می شود.

در اینجا جدولی از سنگ های ماه تولد همه ماه ها آورده شده است:

ماه سنگ ماه تولد
فروردین الماس
اردیبهشت زمرد
خرداد مروارید
تیر یاقوت سرخ
مرداد زبرجد
شهریور یاقوت کبود
مهر اُپال
آبان توپاز
آذر تورمالین
دی زمرد
بهمن آمیتیست
اسفند آکوامارین

الماس سنگ ماه تولد فروردین است. الماس نمادی از قدرت، عشق و ابدیت است. گفته می شود که الماس به افزایش اعتماد به نفس، شجاعت و عزت نفس کمک می کند.

Image of الماس سنگ ماه تولد فروردین

زمرد سنگ ماه تولد اردیبهشت است. زمرد نمادی از عشق، شادی و صلح است. گفته می شود که زمرد به افزایش خرد، بصیرت و خلاقیت کمک می کند.

Image of زمرد سنگ ماه تولد اردیبهشت

مروارید سنگ ماه تولد خرداد است. مروارید نمادی از زیبایی، پاکی و خرد است. گفته می شود که مروارید به افزایش آرامش، تمرکز و هماهنگی کمک می کند.

Image of مروارید سنگ ماه تولد خرداد

یاقوت سرخ سنگ ماه تولد تیر است. یاقوت سرخ نمادی از عشق، قدرت و شجاعت است. گفته می شود که یاقوت سرخ به افزایش انرژی، انگیزه و موفقیت کمک می کند.

Image of یاقوت سرخ سنگ ماه تولد تیر

زبرجد سنگ ماه تولد مرداد است. زبرجد نمادی از شادی، فراوانی و سلامتی است. گفته می شود که زبرجد به افزایش شانس، ثروت و رفاه کمک می کند.

Image of زبرجد سنگ ماه تولد مرداد

یاقوت کبود سنگ ماه تولد شهریور است. یاقوت کبود نمادی از حقیقت، خرد و صلح است. گفته می شود که یاقوت کبود به افزایش تمرکز، حافظه و قدرت ذهنی کمک می کند.

Image of یاقوت کبود سنگ ماه تولد شهریور

اُپال سنگ ماه تولد مهر است. اُپال نمادی از شادی، امید و تغییر است. گفته می شود که اُپال به افزایش خلاقیت، تخیل و بینش کمک می کند.

توپاز سنگ ماه تولد آبان است. توپاز نمادی از شادی، ثروت و سلامتی است. گفته می شود که توپاز به افزایش شانس، ثروت و رفاه کمک می کند.

Image of توپاز سنگ ماه تولد آبان

تورمالین سنگ ماه تولد آذر است. تورمالین نمادی از عشق، شادی و تعادل است. گفته می شود که تورمالین به افزایش عشق، شادی و تعادل کمک می کند.

Image of تورمالین سنگ ماه تولد آذر

زمرد سنگ ماه تولد دی است. زمرد نمادی از عشق، شادی و صلح است. گفته می شود که زمرد به افزایش خرد، بصیرت و خلاقیت کمک می کند.

Image of زمرد سنگ ماه تولد دی

آمتیست سنگ ماه تولد بهمن است. آمتیست نمادی از آرامش، خرد و صلح است. گفته می شود که آمتیست به افزایش آرامش، تمرکز و هماهنگی کمک می کند.

Image of آمتیست سنگ ماه تولد بهمن

آکوامارین سنگ ماه تولد اسفند است. آکوامارین نمادی از شادی، عشق و صلح است. گفته می شود که آکوامارین به افزایش آرامش، تمرکز و هماهنگی کمک می کند.

Image of آکوامارین سنگ ماه تولد اسفند

سنگ های ماه تولد بر اساس توافق جهانی تعیین می شوند. این سنگ ها معمولاً در جواهرات استفاده می شوند. برخی از مردم معتقدند که سنگ های ماه تولد دارای خواص درمانی یا محافظتی هستند.

سخن پایانی

شرکت آسمان سنگ با بیش از چندین سال سابقه فروش در زمینه خرید سنگ های کلکسیونی ،سنگهای کمیاب و خرید سنگ قیمتی،شهاب سنگ با بهترین کیفیت و با ضمانت اصل بودن به مشتریان خود ارائه می دهد وشما مشتریان عزیز می توانید برای خرید سنگهای کلکسیونی ،خرید سنگ قیمتی، سنگهای کمیاب و شهاب سنگ با مراجعه به شرکت آسمان سنگ، سنگ های زیبا و اصل تهیه فرمایید.